Egyéb információk

Ügyfelekkel szembeni elvárás A képhez tartozó alt jellemző üres; Uj-szerkeszett-logo-800px-2020-JO.png a fájlnév

A lehető legjobb szolgáltatás nyújtása érdekében az ügyféltől is együttműködésre számítok:

  • a havi könyvelési díj megfizetése a könyvelési anyag átadásával egyidejűleg, legalább minden hónap 10-ig
  • a könyvelési anyag átadása legkésőbb a tárgyidőszakot követő 5-ig (bérszámfejtés esetén 2-ig)
  • áfa-bevallásra kötelezettek esetén a bankkivonat leadási határideje tárgyidőszakot követő hónap 2-a
  • valamennyi a vállalkozással kapcsolatban felmerült dokumentum és információ átadása, ami lehetővé teszi a jogszabályoknak megfelelő, szabályszerű könyvelést és határidőben történő bevallási és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését.

Kizárólag eredeti  – nem másolati – példányban tudom a könyvelési alapbizonylatokat  elfogadni (pl. számla, ill. kapcsolódó mellékletei – kivéve az elektronikusan kapott számla PDF példánya és mellékletei, valamint bankkivonatok).

Pénzforgalmi számla nyitásra nem kötelezettek esetén a kimenő számla kiegyenlítésére banki igazolás!

Egyes dokumentumok (szerződő felek által aláírt munkaszerződés, vállalkozási szerződés) papír alapú másolatban vagy elektronikusan (PDF-ben) szükséges átadni.

  •    hatóságoktól kapott bármilyen jellegű levél minimum a beérkezést követő napon (fotózva vagy szkennelve ) e-mailen történt továbbítása vagy személyes leadása a kötelezettség határidőben történő  teljesítése érdekében
  • Például : „Holnap ellenőrzés lesz és sürgősen kell!” kérésnek nem tudok eleget tenni.

De a szokásos ügymenettől eltérő, jogszabályi vagy egyéb okból felmerült kötelezettségben együttműködésre és segítségre törekszem.

Könyvelési anyag átvétele:

  • minden esetben előzetesen egyeztetett időpontban
  • az átvétel helyszíne kizárólag Bonyhád vagy Szekszárd.
  • Hétköznap: Szekszárdon 8-16 között, Bonyhádon 18-20 között, de mindenképpen előre egyeztetett időpontban. (Nem tudom vállalni, hogy házhoz megyek a dokumentumokért)
  • Hétvégén: kizárólag Bonyhádon előre egyeztetett időpontban (de csak 13:00 és 18:00 óra között)
  • postai úton (tértivevényes, ajánlott, elsőbbségi levélként)

  *** NAPRAKÉSZSÉG – csak azon ügyfeleknek, akik rendszeresen – minimum havonta – leadják a tárgyidőszakra vonatkozó valamennyi dokumentumot! ****

Kapcsolattartás egyéb infó

Előnyben részesítem az e-mailes kapcsolattartást, tehát legalább egy, rendszeresen használt  (gmail vagy yahoo – nagyobb adat fogadására képes) e-maillel rendelkeznie kell az ügyfélnek.