Ügyfelekkel szembeni elvárás 
A lehető legjobb szolgáltatás nyújtása érdekében az ügyféltől is együttműködésre számítok:
- a havi könyvelési díj megfizetése a könyvelési anyag átadásával egyidejűleg, legalább minden hónap 10-ig
- a könyvelési anyag átadása legkésőbb a tárgyidőszakot követő 5-ig (bérszámfejtés esetén 2-ig)
- áfa-bevallásra kötelezettek esetén a bankkivonat leadási határideje tárgyidőszakot követő hónap 2-a
- valamennyi a vállalkozással kapcsolatban felmerült dokumentum és információ átadása, ami lehetővé teszi a jogszabályoknak megfelelő, szabályszerű könyvelést és határidőben történő bevallási és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését.
Kizárólag eredeti – nem másolati – példányban tudom a könyvelési alapbizonylatokat elfogadni (pl. számla, ill. kapcsolódó mellékletei – kivéve az elektronikusan kapott számla PDF példánya és mellékletei, valamint bankkivonatok).
Pénzforgalmi számla nyitásra nem kötelezettek esetén a kimenő számla kiegyenlítésére banki igazolás!
Egyes dokumentumok (szerződő felek által aláírt munkaszerződés, vállalkozási szerződés) papír alapú másolatban vagy elektronikusan (PDF-ben) szükséges átadni.
- hatóságoktól kapott bármilyen jellegű levél minimum a beérkezést követő napon (fotózva vagy szkennelve ) e-mailen történt továbbítása vagy személyes leadása a kötelezettség határidőben történő teljesítése érdekében
- Például : „Holnap ellenőrzés lesz és sürgősen kell!” kérésnek nem tudok eleget tenni.
De a szokásos ügymenettől eltérő, jogszabályi vagy egyéb okból felmerült kötelezettségben együttműködésre és segítségre törekszem.
Könyvelési anyag átvétele:
- minden esetben előzetesen egyeztetett időpontban
- az átvétel helyszíne kizárólag Bonyhád vagy Szekszárd.
- Hétköznap: Szekszárdon 8-16 között, Bonyhádon 18-20 között, de mindenképpen előre egyeztetett időpontban. (Nem tudom vállalni, hogy házhoz megyek a dokumentumokért)
- Hétvégén: kizárólag Bonyhádon előre egyeztetett időpontban (de csak 13:00 és 18:00 óra között)
- postai úton (tértivevényes, ajánlott, elsőbbségi levélként)
*** NAPRAKÉSZSÉG – csak azon ügyfeleknek, akik rendszeresen – minimum havonta – leadják a tárgyidőszakra vonatkozó valamennyi dokumentumot! ****
Kapcsolattartás egyéb infó
Előnyben részesítem az e-mailes kapcsolattartást, tehát legalább egy, rendszeresen használt (gmail vagy yahoo – nagyobb adat fogadására képes) e-maillel rendelkeznie kell az ügyfélnek.
